Sommaren lider mot sitt slut..

Sammanfattning Sommaren 08

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Säkerligen.
Vilka länder besökte du? 
Bara vårt kära grannland Danmark 
Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009? 
Mer sol och bad
Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
25 juni & 12 juli finns givetvis massa mer dagar jag aldrig kommer glömma men dem två var de som ploppade upp först
Största misstaget? 
Jag gör aldrig några misstag ser inte det på det viset ;)
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förskyld och ont i halsen har jag haft många gånger denna sommaren + kräksjukan en dag
Bästa köpet?
Vett faktiskt inte har inte handlat så mycket denna sommaren tyvärr 
Vad spenderade du mest pengar på? 
Fest och nöjen antar jag
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Jadå,  vad kan jag inte komma på just nu!
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Bag in da box törstiga flickor ;D
Va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? 
Varken eller jag går upp och ner som en bergodalbana
Vad önskar du att du gjort mer?
JOBBAT!
Vad önskar du att du gjort mindre?
Tittat på mindre film typ haha, det enda jag gjorde när det var dåligt väder och alla andra jobbade.
Hur tillbringade du midsommarafton?
Hemma hos Kajsa med en massa underbara tjejer <3 
Något du önskade och fick?
Önskade en massa men vetifan om jag fick något haha, joo ett jobb i augusti allafall
Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
Var på min brors student och sen var jag på steak house om jag inte minns fel.
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ja, mer sol och att man hade hittat på mer saker rest mer och så.
Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
vild och galen det finns ingen morgondag typ? Nej ärligt jag vet inte.
Vad fick dig att må bra? 
Min familj och mina vänner helt klart.
Sommarens största kärlek?
Mina vänner
Sommarens bästa?
Det var mycket som var bra men också mycket som hade kunnat bli bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0