Rise to the occasion

Lördag: Kajjan kom hit här och vi festade till det lite sen begav vi oss upp till Metsi där det var fest typ, och det var väl ganska trevligt dock var det betydligt trevligare / mysigare dagen innan. 

Söndag: var det inte min dag, förvisso brukar söndagar inte vara mina dagar men den här söndagen var nog den värsta på länge. Egentligen kan det ju inte vara fel på dagen söndag utan snarare är det nog något fel på mig haha.

Måndag: det blev stan med Louise eftersom vädret för en gångskull var finare än vanligt eller något. Senare kom även Linda och vi käkade på Haket mycket god kebab men mycket otrevlig personal. Efter Haket blev det väla, finns så grymt mycket grejer jag vill ha nu.

Igår: skulle jag jobbat men vädret var allt annat än bra så det blev inget jobb. Så jag fick vara duktig här hemma istället städade hela nedanvåningen också tvättade jag och sådant tråkigt. På kvällen åkte jag ner till Johanna och vi gick och käkade på Big Buddha eller ja Johanna käkade jag drack coola och åt räkchips men det är inte fy skam det heller. Efter maten begav vi oss till Mezo för en fika och när det inte var intressant längre gick vi hem till Angelina där hon och Louise var så det blev lite mys och skit snack alltid trevligt.

Idag: har jag jobbat och det var jätte jobbigt haha lat jag är. Nej men har inte sovit så bra i natt vet inte om det beror på att Johanna har pelat mig i håret, kan ju va det haha. Ikväll blir det antagligen myspys med Louise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0