Pick me up

Vilken tråkig dag det har varit idag regn och åter regn dessutom har det blåsi hela kvällen värsta stormen tur att man har ett hem att vara i. Jag har inte varit utanför dörren på hela dagen och lär inte gå ut nu heller men jag klagar inte för vem vill gå ut i sånt här oväder?
 
Idag har jag inte gjort något intressant alls, kollat på två filmer den nedan och en som hette pulse tror jag riktigt usel var den. Den handlade om datorer tror den hade något form av budskap ändå typ att datorer, mobiler och att alla tekniska prylar kommer att ta över våra liv i framtiden det har dem ju förvisso redan på sätt och vis gjort aja det är ju inget man går runder och tänker på.

Klockan 2300 ska jag sitta bänkad framför tvn och titta på sex and the city älskar den serien, måste nog ladda ner alla säsonger eller rent av gå och köpa boxen. Nej tror nog att jag ska ladda ner den nu vi hörs i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0