Onsdag

Idag skulle jag gå upp vid elva för att åka och simma med Linda, dock vaknade jag inte förrens tio över tolv fick lite panne men det löste sig.. Så vid halv två simmade vi och jag orkade 40 längder alltså 1 km trots att jag inte simmat på snart ett halv år, är man envis går allt. Efter vi simmat solade vi på badhusets solarium inte dem bästa precis och det är sjukt långtråkigt ingen musik och varmt som bara den, nästa gång ska jag definitivt inte sola där.. Men vart ska man sola då? Miatorp solarium tycker jag är ganska bra, får sola där nu i helgen och se om dem är lika bra fortfarande..

Nu sitter jag bara här och lökar, har kommit på att det är sjukt tråkigt att sitta vid datorn. När man tittat på bilddagboken, läst allas ointressanta bloggar och själv bloggat vad gör man då? Msn är bara kul när man typ precis träffat en kille och man sitter och väntar på att han ska logga in annars är det väl bra en fredagskväll när man ska se vad som händer men utöver det är det fan inte kul. Nej nu ska jag typ städa fan vad roligt haha nej men vad gör man när det regnar ute? Typ städar och tittar film. Men film ska jag titta på sen, vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0