Onsdag

Igår var jag bara hemma hela dagen men dagen blev ändå inte så ohändelsrik trots allt eftersom pappas kompis Peter och hans två barn Cliff och Mattis kom hit här. Så vi hade en heldag tillsammans med lek mat och promenad. På kvällen gick jag hem till Louise där även Metsi Linda och Kajsa var, det blev mys med film the hills have eyes tror jag den hette. Riktigt äcklig var den fy fan vilka monster dem såg ut som urk!

Idag har jag jobbat på hamnkrogen för första gången och det gick förvånadsvärt bra. Hade ju sjävklart förväntat mig att det skulle gå åt pipsvängen men som tur var gjorde det inte det. Dock var ju inte vm precis men läget underkontroll lyckades jag ha och det är ju huvudsaken. Tråkigt nog fick jag bara jobba 3.5 timme hoppas verkligen att det blir mer på fredag för jag behöver verkligen pengarna. Vill så jätte gärna kunna åka utomlands i september så jag får hålla tummarna helt enkelt.

Ikväll ja vad händer då? Ingen aning faktiskt brukar ju bli att man kollar film haha. Undrar hur många filmer jag har sett detta sommarlovet sorligt. Men det är tack vare det svenska underbara sommarvädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0