Min helg

I fredes blev det jobb men inte så jätte länge men alltid något! På kvällen åkte jag hem till Linnea där vi fixade till oss lite och blev ännu snyggare än vad vi redan är hehe. Sen tog jag, Linnea och Alex tåget till Mörarp där Marc hade fest, hade förväntat mig värsta öset, Alex sa att där skulle vara minst 20 pers jo märkte också det? Vi var väl max 10 personer sammanlagt, men det var bara till att göra det bästa av situtationen och det blev faktiskt ganska trevligt ändå.

I lördes vaknade jag upp trött och jävlig men fick bege mig till jobb ändå, trodde inte jag skulle jobba så länge fast det var ju fint väder. Jobbade i nästan nio timmar jobbigt som attan var det men bra att jag fick så många timmar på en dag iallafall. När jag kom hem gjorde jag mig i ordning snabbt sen åkte jag ner till stan igen och hem till Angelina där Louise redan befann sig senare kom även Jenny, vid tolv tiden drog dem ut och ensam kvar blev jag.. Hittade mig två vänner tänkte jag säga nej men jag träffade en kompis från skolan så jag gick en runda med han och hans kompis. Vad jag gjorde sen kan vi ta en annan dag haha, åkte iallafall hem och sov sen och det blev en lugn kväll.

Idag ställde jag klockan på elva var inställd på att det skulle vara dåligt väder kanske till och med regn jag hade ju trots allt dödat tre spindlar på mitt rum kvällen innan och att jag och Louise skulle jobba på hif men så blev det dock inte. Så jag bäddade ner mig i min säng och tänkte att det skulle bli en riktigt slappe dag. Men vem ringer då och förstör allt? Jo min chef haha så fick jobba idag också men inte så länge äh får tänka på pengarna.

I morgon blir det jobb igen börjar elva så nu ska jag läsa lite sen nanna kudde, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0