Måndag

Idag vaknade jag upp med världens förskylning jag som trodde att jag hade varit sjuk klart för denna sommaren men icke. Aja en förskylning är inte så farligt bara jag inte får ont i halsen igen bara.

Idag händer det absolut ingeting har ingen ork och lust att göra något iheller kan ju bero på vädret. Vart tog solen vägen? Idag har det redan regnat 40 mililiter. Läste i tidningen innan att smhi hade gått ut med en varning om kraftiga regn i Skåne. En klass 1 varning var utfärdad i södra och västra Götaland undrar vad det innebär? Antagligen att det kommer regna som aldrig förr eller något.

Har suttit och fixat lite med min blogg men jag suger verkligen på det haha, aja den får se ut så nu pallar faktiskt inte fixa mer lär inte bli snyggare ändå!



En suddig bild på mig från hbg festivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0