Fredag!

Allting kommer lösas och bli bättre igen om du har pengar i fickan, jadå! På måndag kommer lönen fett gött hej!

Idag har jag jobbat och det var jobbigt, jag måste komma på något och få en massa pengar utan typ att göra något för jag vill fan inte jobba 7-16 varje dag när jag blir vuxen. Nej vuxen vill jag aldrig bli och jobba vill jag inte heller göra. Nu är jag typ på bra humör men det kommer tyvärr försvinna mer och mer eftersom jag är pepp som fan NU och vill ut och festa men nej det kan jag inte göra för jag föddes sent på året haha.

Fan vad jag är rolig idag haha nej nu ska jag förpesta louise eller någon med min vackra sångröst. Puss ha det kul ikväl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0