Onsdag.

I går var det en jätte trevlig dag gick upp vid nio och vid tio körde Louises mamma mig och Louise till hennes mormor & morfar i Ängelholm, åt god frukost med bullar. Sen körde vi till Famillia skulle till Capella ni vet det stora lekhuset som finns där tror ni det fanns kvar eller? Nej tydligen inte haha. Det var inte jag och Louise som skulle leka då utan hennes kusin Ella som är 5 år. Så vi körde vidare till Busfabriken och till min stora förvåning var det mindre än jag hade väntat trodde där skulle vara massa hoppeborgar och sånt men nej tydligen inte. Måste ändå vara väldigt roligt att leka där när man är 5 år gammal. Jag och Louise fick också leka lite haha och det var som rena träningspasset upp och ner hit och dit ja herregud.

På eftermiddagen var vi bara hemma hos Louises mormor och morfar tittade på Os och fikade och sånt myspys. Skulle ta tåget hem vid sex men tror ni inte det satans tåget är inställt? Jodå, så jag tog bussen tio över sex och var inte i Helsingborg förrens sju tog alltså 50 minuter haha riktigt jobbigt var det. Aja när jag kom hem käkade jag lite sen gick jag upp till Metsan med Kajjan. Vi mös som vanligt och hade det jätte trevligt.

Idag tänkte jag vara duktig och städa hela huset + tvätta inte så roligt men va tusan sånt får man göra i bland. I morgon blir det jobb och resten av helgen också, gött med pengar! Aja nu ska jag titta till tvätten vi hörs pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0