Balkong mys hos Metsi.

I går blev det riktigt mysigt och trevligt, vi satt på Metsis balkong hela kvällen jag, Metsi, Kajsa Robban, Simon och Jimmy. Det blev ju faktiskt väldigt fint väder framåt kvällen, men när det blev mörkt blev det dock lite kallt men inte gick vi in för det är det sommar så är det filten fick komma fram istället. Vid ett åkte dem vidare till stan och jag åkte hem och sov var riktigt trött faktiskt.

Idag vaknade jag vid elva hade velat sova längre men kunde helt enkelt inte. I morse var jag inte så sugen på frulle eller jo egentligen men min bror satt och pratade om Burger King mat så självklart blev jag sugen på det. Så vi tog cyklarna och cyklade upp och åt där men till vår stora besvikelse var maten inte ens god. Nej Bruger King har blivit så grymt mycket sämre än vad det var innan kalla pommes, slibbiga bröd, stora vita bitar i salladen nej urk. Jag som verkligen var sugen på det. Så nu känns det onödigt att jag åt sådan onyttig mat när det inte ens var gott, nej på måndag får jag nog börja ta tag i mitt liv om jag inte vill se ut som en köttbulle.

Ikväll kommer mammas och pappas kompisar hit på middag Peter och Camilla och deras två barn Mattis och Cliff. Vi ska grilla och till köttet blir det klyftpotatis som jag älskar. Lite senare på kvällen ska jag bege mig hem till Metsi för att mysa / festa med hon och Kajjan, vi får helt enkelt se vart kvällen bär oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0