A wish for something more

Skolan idag var hur soft som helst, började kvart i tio sen har vi bara snackat om projekt arbetet och börjat brain storna som det stod på overheaden i aulan när vi hade info om projektarbetet haha. Aja nu vet vi iallafall vad vi ska göra eller ja det kanske ändrar sig men vi har iallafall ett hum om vad vi ska göra och det är ju bra. Slutade redan klockan halv två och då åkte jag hem sen åkte jag ner i stan igen försökte bli av med min skinnjacka. Två ställen ville ej ha den och det tredje hade gett mig 40 % av 400 kroner alltså 160 kr, lite för lite. Så nu har jag lagt in den på tradera också gick inte så bra på blocket hoppas hoppas hoppas att jag får sålt den nu.

Sen vid fyra idag var jag på synundersökning och det visade sig att jag hade fått sämre syn men det har jag ju märkt. Men bara på vänsteröga så det blir nya glas på glasögonen pallade inte välja nya bågar jag menar bara glaset kostar 1500 svin dyrt fattar inte varför det ska kosta så mycket med glasögon? Aja, ska bli skönt sen när man får tillbaka dem så jag slipper kisa hela tiden.

I morgon är det äntligen fredag, nej denna veckan har faktiskt gått snabbt. I morgon blir det förfest med klassen sen förmodligen utgång. Nu ska jag typ sova? nej alldelles för tidigt men ska väl se tv eller något, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0