080808

Var tvungen att ha den rubriken fast tusen andra säkert har det idag men det är ju trots allt lite halv coolt ändå haha.

Igår blev det att jag självklart gjorde något med Louise men även Metsi, vi var hemma hos Metsi lagade mat klyftpotatis, oxkött och bearneisesås med en god sallad med fetaost i en av mina absolut favorit måltider. Vi mös där hela kvällen och hade det jätte trevligt lite senare kom även Kajsa.

Idag har jag jobbat i ynka 3 timmar men det är ju bättre än inget, jobbar ju på hamnkrogen och när där inte är fint väder ute så är där inte så värst mycket folk kan ju bero på att dem har en väldigt stor uteservering och vem vill sitta där när det regnar? ingen. Så ja det finns inte så mycket att göra, men jag har skrivit upp att jag kan jobba alla dagar nästa vecka så får verkligen hoppas jag får några pass för jag måste ha pengar för jag måste åka utomlands okej måste och måste men jag vill så gärna och jag behöver det för att kunna orka med hösten och allt som har med skolan att göra.

Ikväll känner jag för ovanlighetensskull att jag inte vill festa har inte hänt på länge haha, men jag är sjukt trött och vädret är sjukt tråkigt så man blir inte så partysugen precis dessutom suger det att inte vara 18. Och jag & Louise har lovat varnadra eller ja iallafall att vi inte ska gå ut igen förrens vi fyllt 18, låter som en bra ide visst gör det? I morgon är det dessutom bara 2 månader kvar tills vi äntligen fyller 18 så nog ska vi allt klara det.

Men ikväll blir det mys/fest hos Metsi brukar oftast bli väldigt trevligt så har svårt att tro att det inte blir det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0