Valborgsmässoafton klockan 23:15

Här ligger jag i min säng och funderar över morgondagen är ju endast 7 timmar kvar tills jag hoppar på bussen på min livsförsta resa helt ensam, men det kommer gå fin fint, hoppas jag. Är något nervig inför guidningen men inte så konstigt en hel full buss med människor och alla ska lyssna på mig. Men jag kommer klara det det vet jag.

Blev inte en hemmakväll ikväll utan jag tillbringade min kväll på gröningen tillsammans med Metsi, hennes bror och hans kompisar. Grillade och sånt mys och det var trevligt var hemma redan vid tio men det var alldeles lagom förstår inte vad jag gjort nu så länge borde ju sovit för länge sedan men är fortfarande helt uppe i värv så får se hur det går. Ska kolla igen mitt guidemanus ännu en gång sen ska jag sova.. Ha det så bra allihopa, vi hörs på Söndag kväll!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag saaaknar dig redan

2008-05-01 @ 13:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0