Torsdag.

Min torsdag har varit bra, dock blev jag väckt klockan tio av min lärare men det var nästan dags att gå upp då ändå så det var bra. Vid halv ett åkte jag till skolan fast jag var ledig skulle få hjälp av min lärare att hitta guidematerial om Danmark eftersom det fanns grymt lite på internet. Fick väl inte jätte mycket hjälp men ändå. Vid tre tiden begav jag mig till Frisyrmakarna på järnvägsgatan mitt emot Knutpunkten där Jennie praktiserar för att få mitt hår fixat dock blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Eftersom jag vill vara ljushårig och inte brunhårig. Men ska dit klockan nio i morgon bitti så ska vi nog fixa till det så det blir bra.

När jag kom hem vid sju tiden var Jessica här mammas kompis hon har jobbat som reseledare / guide på Resteamet där jag praktiserar nu, så hon hade med sig en hel pärm med en massa bra guidematerial som jag kommer ha jätte mycket nytta av nu när jag ska sammanställa mitt eget till resan på torsdag så det kommer bli toppen.

Nu har jag även sagt hejdå till min älskade vän Louise, efter 4 kramar och en puss fick jag gå. Herregud vad jag kommer sakna henne. Kommer kännas konstigt att inte bara kunna ringa var dag men det fixar sig. Du får ha det så sjukt bra i Spanien så ses vi den 4 maj när båda två kommer hem. Nu ska jag kämpa vidare med mitt guidemanus vi hörs i morgon,pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0