Torsdag.

Louise är sjuk så det blev inte att vi träffades idag ganska förståligt faktiskt eftersom stackaren har feber och grejer du får helt enkelt krya på dig. Jag själv sitter här inlindad i en filt och fryser men ska snart bege mig ut och gå en runda med Johanna får ta på mig vinterjacka och vinterskor haha om jag inte ska frysa ihjäl. Min huvudvärk har äntligen försvunnit men jag känner mig fortfarande inte hundra. Håller tummarna på att jag inte vaknar upp och är sjuk i morgonen, risken är stor eftersom min mamma är sjuk och oftast börjar en rejäl förskylning med huvudvärk eller ont någon annanstans på kroppen.

Är ju ledig i morgon och det ska bli så himla skönt, kommer antagligen sova bort hela dagen men det behövs. Nej nu ska jag ta och förflytta mig ner där nere och klä på mig för att sedan gå till Johanna för en liten promenad med henne och hennes jobbiga hund som hon antagligen kommer släpa med sig haha nej han är söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0