Tisdag.

God middag!

Blev inte jätte mycket pluggande igår på spanskan men jag gick till skolan i morse och tänkte jag gör mitt bästa så får vi se om det går bra eller inte. Och hör och häppna så gick det hur bra som helst sammanlagt kan man få 100 poäng med uppsatsen, uppstasen är då 40 poäng max så man kan alltså få max 60 på skrivdelen och jag fick 44. Så nu behöver jag alltså bara 6 poäng på uppsatsen för att få godkänt och själlvklart kommer jag klara det. Fatta hur glad jag blev när hon sa att jag hade 44 haha ;D

Är hemma nu och har varit det ett bra tag, jag hade jätte ont i halsen i morse när jag vaknade och trodde inte det skulle försvinna så jag tog bara på mig en mysetröja och gick osminkad till skolan för att endast göra provet sen gick jag hem. Men nu mår jag faktiskt inte dåligt längre, trött är jag men det har ju inget med "sjukdommen" att göra. Fast nu är jag ju hemma och det är skönt hade aldrig orkat vara i skolan idag ändå så idag ska jag bara va hemma och mysa riktigt skönt.

Såg i tidningen idag att ikväll börjar ju för tusan desperate houswives igen och jag som är en trogen tittare av även detta program är självklart överlycklig haha. Och dem ska ju först visa förra säsongens sista avsnitt nästan bud på att kolla på det igen. Sen klockan 21:00 är det då säsongspremiär. Men nu ska jag inte göra någonting kanske lägga mig i sängen och slå en pling till Louise hon är sjuk sjukare än mig vill jag lova,pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0