This is where I loved to be.

Underbara söndag eller vad säger ni?

Nej fy vad jag avskyr söndagar.. Man vill bara lägga sig i sin säng och dra täcket över huvudet och hoppas att det snart blir fredag igen. Idag skulle jag plugga en massa tror ni jag har gjort det? Nej tyvärr inte, önskar jag kunde mitt spanska prov nu som ett rinnande vatten men det kan jag inte. Har iallfall skrivit in allt på datorn och så där. Tänkte sätta mig med alla texterna och glosorna nu och grammatiken, jag måste lära mig det, jag kan lära mig det, jag SKA lära mig det. Sen måste jag göra engelska också fy vad hemskt mina två värsta ämnen på en och samma dag.

Och i morgon är det måndag och måndag är inte min favorit dag haha nej men jag tror att morgondagen kommer bli en bra dag man måste ju vara lite positiv. Jag försöker iallfall.. Dem släpper iallafall 4 nya happiness avsnitt och det är ju kul.

Nej plugga var det, ha det najs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0