Städtant Emilia.

Nu är jag äntligen klar!

Tar lite lång tid när man heter Emilia för jag kommer inte riktigt igång när jag bestämt mig för att börja städa utan jag brukar hamna på andra ställen och göra andra saker! Fast nu har jag städat hela nedanvåningen, mitt rum plus att jag har bytat rent i min säng för ovanlighetens skull det gör jag ju inte sådär minst en gång i veckan haha. Snart ska jag hoppa in i duschen, skulle ju plugga också idag men sen insåg jag att det är fredag och då kan man ju inte plugga så nej det får helt enkelt vänta, fan... Ska inte tänka så för nu kommer jag sannerligen skjuta upp det ända till söndag eller måndag kväll. Önskar jag hade tyckt det var kul att plugga och att jag hade lärt mig snabbt men nejdå, då tycker man att plugga är tråkigast i hela världen och det tar år innan det fastnar något i mitt hue.

Men men, ikväll ska jag träffa Johanna antingen blir det en myskväll eller så blir det en hel galen kväll med massa party. Jag hoppas självklart på det sist nämnda men man vet aldrig vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0