Söndag.

Gårdagen vad ska vi säga om den? Finns givetvis mycket att säga..

Kvällen började med att Emma kom hit och vi fixade lite med presenten till tim eller rättare sagt hon gjorde, medans jag sprang runder som en yr höna och gjorde inte så mycket. Vid sex tiden fick vi skjuts till lokalen i påarp där Tim skulle ha sin 18 års fest av Ted, sen var det middag och efter det satte festen igång och alla trevliga människor kom. Jag blev av med Emma eller ja jag försvann och hon också, hon åkte nog hem. Men roligt hade jag, lite serious talk hann jag också med, haha nej men det var fett ös medvetslös igår. Men vid två tiden fick det vara nock så Helge kom och hämtade mig.

Idag är det en tråkig dag och jag är absolut inte på mitt bästa humör snarare mitt sämsta. Måste plugga idag eller ja träna på min redovisning om Astrid Lindgren och sen borde jag skriva klart mitt guidemanus om Danmark och jag borde läsa i häftet om Adulthood heter det nog inför nationella i Engelska B i morgon. Men för tillfället orkar jag verkligen inte, jag bara ligger här i min säng och glor in i skärmen haha. Snart får jag fan rycka upp mig och sluta tycka synd om mig själv eller vad tusan det är jag håller på med.

I morgon är en ny dag, och jag ska ta nya tag med nya utmaningar kommer jag klara det? Det är frågan, fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0