Söndag.

Det blev fest igår ändå trots allt efter mycket om och men.

Men inann det blev kväll så fick jag och Johanna ett litet ryck när vi var ute och gick, vi kom på att vi kanske skulle åka inlines eller rollerblaides som jag säger haha så det gjorde vi, riktigt fett jobbigt var det också.

Men iallafall när jag kom tillbaka hem sen igen efter vi varit ute så började jag göra mig i ordning inför kvällens bravader, jag hade självklart höga förväntingar på kvällen som vanligt och trodde det skulle bli så kul.
Vid sju kom Louise hit och sedan körde min far oss ner till söder. Det visade sig att vi var väldigt tidiga trots att klockan nästan var åtta och folk skulle komma vid sju men iallafall resten av alla muppar kom nog inte förrens tio kanske. Det var faktiskt ganska lamt igår och inte alls så kul som jag hade hoppats tyvärr. Och jag och Louise såg bara fram emot våra chicken burger hela kvällen. Johanna kom också till festen igår hon tyckte väl som jag att det något lamt, så vid ett tiden kom kära Helge och hämtade oss och vi körde till mc donalds och vi fick våra älskade chicken burger.

Idag har jag ingen rolig dag framför mig, för jag ska plugga spanska hela denna tråkiga söndag, förstår inte hur jag ska klara provet på tisdag för förtillfället kan jag verkligen ingeting. Men det får bli djura djura djura så kanske det fastnar någon gång hoppas det iallfall. Men ha en trevlig söndag så hörs vi senare kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0