Söndag.

God kväll!

Här sitter jag och sitter, trött är jag också som bara den. Söndagar är absolut inte min favorit dag men jag har gjort det bästa av situationen. Vid fyra tiden åkte jag och mina kära familj till donkan och åt en massa fettig mat men gott var det. På Mc donalds av alla ställen träffade vi mammas bror och hans ena son alltså min kusin, konstigt ställe att träffa på sina släktningar på. Men iallafall sen åkte vi vidare till Peter och Camilla Cliff och Mattis sötare unge får man leta efter och Cliff är också jävligt charmig.

Har precis gjort min psykologi läxa massa jobbiga frågor eller inte massa bara 3 men dem var lite kluriga, jag menar jag har ingen förebild. Snart ska jag äntligen få tillbaka min skinnjacka hoppas det är min nu bara för det fanns en till skinnjacka som var från bikbok i samma storlek men en helt annan modell. Nej nu ska jag nog titta film eller något i den stilen ska iallafall äta mina älskade pop delight. Ha en fortsatt trevlig söndag, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0