Soliga måndag.

Vilket härligt väder det har varit idag och är fortfarande man kan ju inte vara annat än glad när solen lyser. Det har varit en bra dag i dag fast det är måndag och fast att jag har pluggat.

På psykologi lektionen idag så skulle vi beskriva varandras personligheter och då fick Louise beskriva mina eftersom hon känner mig så pass bra. Men innan hon hann säga något så sa jag dem själv och det lät såhär: negativ, klagar mycket, aggresiv. Och tråkigt nog sa hon att dem stämde, resten av klassen instämde också haha, lite hemskt faktiskt. Visst vet jag väl att det är så där i bland men jag har faktiskt bra sidor också. Och det hade inte varit helt fel att få höra dem när ens bästa kompis ska beskriva en, men nejdå då kör hon mina negativa haha. Men jag överlever nog jag vet ju att hon tycker om mig ändå, antagligen för att jag har bra sidor också. Aja nog om det var bara tvungen att skriva det för det var trots allt lite komiskt ändå.

Sen jag kom hem idag har jag suttit på vår framsida och solat och pluggat. Ni vet här är man effektiv och gör två saker samtidigt. Har fått gjort hela två blad geografi plus att jag har gjort klart min redovisning till Svenska på Måndag. Ska prata lite om kära Astrid Lindgren, har även hunnit skriva in det på datorn. Så jag känner mig helnöjd. Uppsatsen i spanska idag gick väl bra idag men tråkigt nog glömde jag bort att skriva hälften aja bara jag får 6 poäng så får jag godkändt och då är jag nöjd.

Ikväll är det en massa bra på tv eller massa och massa men det är iallafall Anna Pihl och Prisonbreak. Ha en bra kväll för det ska jag ha.


Kommentarer
Postat av: Din besta ven lulis

Här kommer Emilias bra sidor: Snäll, söt, glad, rolig, bäst (efter mig), duktig, bra kompis, fnittrig, pratig, snygg, cool, sexig. Ungefär så, finns massor fler, men detta är ett urval. Älskar dig :)

2008-04-21 @ 18:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0