Resteamet.

Sitter här nu alone och har lunch, Maria gick hem och Lennart är spårlöst försvunnen nej han är väl ledig eller något idag. Har precis ätit lite potatismos och fisk men har ingen aptit så det var inte gott helt enkelt. Känner mig inte 100 idag, har ont i huvudet som bara den och varm är jag också har antagligen feber.

Borde väl inte sitta här då så vi får se om jag säger till att jag mår dåligt så jag får komma hem och sova ett tag..
Kanske ska sluta vara klen och sitta här tills klockan fyra idag. Har ju faktiskt fått en del uppgifter som jag ska göra och det är faktiskt inte tråkigt det är ganska kul. Dricker busskaffe gör jag också med pulvermjök i som gick ut år 2005 undrar om det är farligt haha. Det är tur dem ger mig gammal mjölk när jag säger att jag vill ha mjök i kaffet och dessutom är det pulvermjök..

I eftermiddag / kväll ska jag äntligen få träffa Louise igen ;D vi har inte träffats sen i måndags och det känns inte bra. Men nu ska jag ta och läsa lite bloggar sen är det back to work again så  puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0