Resteamet Emilia

God middag god middag!

Fick nyss svara i telefon och då sa jag Resteamet Emilia, kunde tyvärr inte hjälpa kunden men iallafall jag fick prov på det. Idag har jag suttit här vi disken i hopp om att få hjälpa en massa kunder som kommer in men tyvärr har det bara kommit en kund lite tråkigt. Men jag har inte varit osysselsatt för det. Utan jag har gjort en massa annat för tillfället nu innan lunchen håller jag på med en busstidtabell håller på att infoga massa tecknade bussar osv haha låter väl givande? Haha ganska kul faktiskt.

Men jag glömde använda mina glasögon hela förmiddagen måste egentligen göra det nu när jag sitter så mycket vid datorn har ju brytningsfel så när jag kommer hem här i från har jag jätte ont i huvudet. Men i eftermiddag ska jag inte glömma att ta på mig dem, det är ju för mitt eget bästa. Nej nu kallar min lax och mina potatisar och dillsåsen. Men ska vänta till Uffe och Maria kommer tillbaka dem ska äta kinamat här faktiskt och vara sociala mot mig gulligt. Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: din älskade johanna

wohoo? :D hjälp mig baka en kaka eller något idag ?

2008-04-17 @ 11:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0