Praktik.

Hade väldigt svårt för att lägga mig igår kväll vaför vet jag inte eller jo det var så här att jag verkligen kände för att vara ledig idag. Kanske för att dem flesta av mina klasskompisar är det men jag tvingade mig i säng vid tolv tiden så idag när min klocka ringde vid halv åtta var jag mycket trött och är fortfarande. Men får stå ut eftersom jag är ledig i morgon istället.

I morgon ska jag även fixa mitt hår äntligen! Ska både klippa det och färga det eller ja slinga det. Ska bli riktigt nice, i morgon ska jag också säga hejdå till min älskade Louise som åker till Spaniene i 10 dagar, herregud vad jag kommer sakna henne. Vi som snackar med varandra minst 1 gång om dagen. Hoppas verkligen hon ringer hem och skickar vykort.

Men än så länge är det ju bara onsdag och när jag slutar här idag ska jag raka vägen hem till Louise för att prata skit, sitta ute i solen och äta glass, härligt värre. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0