Praktik.

God middag!

Nu är jag i Klippan på min praktikplats resteamet i Klippan, för tillfället har jag lunch, har nyss ätit färdig lassange den var inte så god men jag var hungrig så den fick slinka ner trots allt. Lennart som är den enda personen som jobbar här stack iväg och åt så här sitter jag i min ensamhet och lyssnar på radio. Var skit nervös i morse när jag åkte tåget hit, klart man är det när det är första dagen och allt. Men Lennart är jätte trevlig, jag har inte fått göra så mycket men det blir kanske mer nu i eftermiddag. Det är ju ett litet företag så det finns ju inte så jätte mycket ayy göra. Nej nu ska jag fortsätta att sjunga med till radoion ha en bra dag, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0