Panik.

För tillfället har jag lite panik, är nervös för torsdagen inte för själva resan utan enbart för guidningen kanske lite nervös för resan också och för att jag ska bo helt ensam i ett hotellrum jag menar vem ska jag prata med? Mig själv antar jag. Och sen har jag panik för den jävla hemtentan som jag tjatar om hela tiden men är det är inte så konstigt den kommer gå på minst 10 sidor och jag som skriver så stort.. Då kommer den gå på 15 sidor och sen eftersom jag är dålig på att förkorta ner saker kommer den gå på 20 sidor. Såg nu att den skulle vara klar på tisdag och inte måndag så det var ju skönt en dag till iallafall. Men känns som det är så mycket vet inte ens hur jag ska börja vart jag ska börja?

Sen är jag lite depp för att ALLA ska festa i morgon förutom jag själv. Valborg 08 kommer bli lugnare än någonsin för min del. Hade inte varit så farligt om jag hade haft någon att dela den med.. Men eftersom vart ända jävel ska festa blir det lite svårt okej lite krydd men jävligt många ska.

Vill ni höra mer? Haha nej jag tror inte ni vill det annars mår jag bra. Men lite irriterad är jag över en sak men det tar vi en annan gång. Snart är det Ugly Betty, älskar den serien haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0