Ny design.

Nu är den klar tror jag iallafall, men det är grymt störigt att det bara är jag som ser min skrivstilstext eller det är kanske någon som ser den? Men iallafall jag är nöjd. Får titta i morgon i skolan vad det är för text så får jag väl lägga in någon annan text så alla ser den för datororna i skolan är ju inte så nya så där finns bara sånna gamla texter som alla kan se.

Var och simmade med min pappa innan och det gick bra, solade också. Men när jag gick ut från duscharna så går brandalarmet haha. Jag tänkte bara hoppas verkligen inte det brinner för inte fan tänker jag gå ut med bara handuken om mig. Så jag chillade vidare och klädde på mig i lugn och ro tills en som jobbade där sa till mig att gå ut så fick slänga på mig kläderna och gå ut. Fattar inte vad som hade hänt för det brann ingenstans det luktade iallafall inte så. Jag tror att det var någon som satt på det med misstag eller med vilje. Aja står väl kanske i hd i morgon.

Nu ska jag sätta igång och skriva en uppsats på spanska,har ju den delen på provet i morgon men det kommer nog gå bra, jag behöver ju bara 6 poäng men tänker ju dock satsa på några till. Ikväll är det parlamentet och Björn Gustafsson ska vara med så missa in det, efter parlamentet är det Pretty Women och den måste man ju bara se fast man sett den innan för den är så jävla bra älskar den filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0