Nothing compares to you.

Hej hopp!

Vilket härligt väder det har varit i dag dock börjar solan dra sig undan molnen nu väldigt trist men ändå det har varit fint, bara det inte börjar regna så är jag nöjd. Idag vaknade jag redan klockan tio skönt för då känns det som man verkligen får ut någonting av dagen och inte bara sover bort hela. Vid tolv tiden körde pappa mig och Johanna till stan, skulle visa honom en skit fin skinnjacka som jag ville ha som bara kostade runt 250 kr men när jag väl provar den var den för liten typiskt. Kanske köper den ändå för den var jätte fin och priset var kanon. Sen gick jag och Johanna vidare till badhuset där vi simmade och solade. Har aldrig solat på solariumen på badhuset men rören var faktiskt bra men det var sjukt trist att det inte fanns radio inne i solariet plus att det var jobbigt att ligga där i en halvtimme utan att kunna se hur lång tid det hade gått, för det fanns bara en sån grej utanför.

Efter att vi varit på badhuset var vi sjukt hungriga eller jag var iallafall så vi gick till max och tog varsin kycklingdelifresh gott och nyttigt. Nu sitter jag här och väntar på mat och Johanna hon ska äta här idag mysigt, pappa grillar så det kommer bli grymt gott, årets första grillning dessutom.

Ikväll ska jag och Johanna antingen gå på fest nyktra eller så ska vi fika, vi hörs pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0