Not happy.

Jaja nu får den se ut så här iallafall idag så får vi se om jag orkar ändra den igen i morgon.. Fast förresten ser ni någon bild där på vänster sida eller är det bara typ ett rött litet kryss eller inget alls?



Idag fick jag göra jätte mycket på praktiken och det var kul faktiskt i morgon ska jag få svara i telefon och se om jag kan klara av att boka in resor båda via sj och deras egen administration ska även få ta emot kunder som kommer in vid disken. Men kan bara hjälpa dem i fall dem ska ladda på sitt busskort eller beställa en biljett via sj. Men dem flesta som kommer in ska göra dem två grejerna jag nämnde så det ska bli kul.

Sen jag har kommit hem idag har jag sorligt nog suttit här kommer ha as ont i mina axlar, nacke och rygg i morgon eftersom jag har suttit vid datorn hela dagen även på min praktik. Nu ska jag snart hoppa in i duschen sen ska jag titta på top modell och må dåligt för att jag inte är lika smal som dem på tv haha. Ha det bra, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-16 @ 21:24:15
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0