Night after night.

Nu är jag hemkommen igen, har nyss ätit middag det blev kyckling sås och en massa grönsaker. Var ju i stan innan med My och det var hur trevligt som helst, när vi hämtat Felicia så gick vi till Mc donalds men det blev ingen hamburgare och pommes för mig inte utan det fick bli en sallad med kyckling men det var gott.
Sen begav vi oss ut i solen och sen åkte jag hem tillsammans med Johanna träffade nänmligen henne i stan, så vi satte oss ute i solen och solade och drack lite kaffe.

Vilket härligt väder det har varit i dag 20 grader varmt det är nästan tur det blåser för annars hade man nog kokat, jag är inte alls förbered på sådan här värme har inte ens ett par sommarskor ;o Måste nog ta och inhandla det.
Hemtentan i naturkunskap ekar i mitt huvud hela tiden och trots det sätter jag inte igång men är helt slut nu så jag orkar verkligen inte får göra den i morgon och sen får jag fortsätta när jag är borta. Nu ska jag ta en promenad vid stranden med min mamma och pappa. I kväll är det Ugly Betty och Desperate Housewives ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0