När jag svävar fram i mörkret.

Hej hopp!

Också var det fredag igen ;D Riktigt gött må jag säga, fast idag på dagen ska jag inte göra något spännande alls precis utan jag ska bara städa hela nedanvåningen och mitt rum. Och vet ni vad jag måste göra sen? Nej men iallafall måste jag plugga jävla spanska, har prov på tisdag och eftersom förra provet inte gick särskilt bra är det nog god tid att sätta igång nu åh jag orkar inte.

Det är fint väder idag varmt också hela 10 grader, höll på att skriva 20 och det hade man ju inte tackat nej till precis. Så i morse gick jag och Johanni panni en lång rund med hennes jobbiga hund men det var mysigt och varmt vi blev nästan lite svettiga hahaha.

Den 1 maj så åker jag bort i 4 dagar till Tyskland till Sprewald heter det vet inte om det stavas så men iallafall. Ska då åka i väg med resteamet. Det kommer bli jag och pensionärerna haha men jag tror det kommer bli trevligt ändå. Skönt att komma bort en helg så där och bo på hotell och bara chilla, dricka öl med gubbarna kommer jag nog också göra. Vi ska även åka över gränsen till Polen och gå på en marknad där så kommer väl hitta en massa skit där och så. Nej men det ska faktiskt bli väldigt trevligt, i maj ska jag även på två endagsturer, till Österlen och till Listerland det är typ småland. Än en gång blir det me and the pensionärer, undrar varför det bara är pensionärer som väljer att åka buss? Kanske för att dem har mer tid eller något i den stilen. Nu ska jag städa jippi vad roligt jag ska ha det men jag återkommer senare med en massa spännade och intressanta inlägg pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0