Min "jogging" tur.

Det var ingen som ville följa med mig ut och gå så jag tänkte att jag kunde ju gå ut och jogga och visst joggade jag i kanske 10 minuter sen fick jag en jävla kramp i vaderna helt sjukt så jag fick snällt GÅ vidare men var iallafall ute och gick i 45 minuter. Sjukt dålig kondis har jag också men det är ju en annan femma.

Känns tråkigt som attan att jag inte kan festa på Valborg jag menar vem festar inte på valborg? Det är inte många tror jag, nej då ska jag sitta hemma och titta film och gå och lägga mig tidigt för att sedan gå upp väldigt tidigt dagen efter, klockan fem för att vara exakt. Men det är ju trots allt något kul man ska till hade ju varit värre om man hade tvingats till skolan den tiden eller något sånt. Nu väntar jag på maten är grymt hungrig men min mästerkock till bror har somnat ser jag. Ska nog ta och hoppa på honom då blir han så himla glad, tror inte ni det? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0