Min dag.

God kväll!

Min dag har varit bra, mamma och pappa kom och hämtade mig och min bror i Klippan vid tre och i bilen hem ringer Johanna och frågar om jag vill gå i stan och självklart ville jag det. Så vi gick i stan och jag fick med mig hem ett par svarta byxor äntligen och en tröja och ett armband. Hemma åt vi tacos riktigt efterlängtat och gott var det också. Sen frågade Johanna om jag ville bada med henne haha jag vet det låter helt sjukt. Men vi badade tillsammans haha fast med badkläder då i ett litet badkar haha jätte mysigt var det. (Misstolka inte det.) Och nu har vi precis sett en film Storm hette den helt mysko film men den var bra men slutet var bara så jävla kasst!

Nu ska jag och Johanna spela alfapet eller analpet? Haha, pusss!

image193

Kommentarer
Postat av: LUULIS

hahahah ni är för söta ni två ;);) YEAH FÖR SVARTA BYXOR!!! ROCK ON DUDE

2008-04-05 @ 12:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0