Måndag.

Min redovisning gick hur bra som helst idag, jag var knappt nervös och jag kom i håg allt med bara lite lite hjälp av mina stödord. Förstår inte varför man tittar på pappret när man vet att man kan det, aja fick iallafall vgplus, tvungen att skriva det med bokstäver eftersom jag inte förstår hur man får till det tecknet på min broders dator. Sen hade vi ju nationella prov idag också i engelska B och det gick väl ja jag vet inte hur det gick kändes sådär men vet inte om jag fattade vad man skulle skriva om haha. Tänker göra på med GI även fast jag bara åt potatis och sallad i matan idag. Dem i vår matsal har inte förstått vad pytt i panna är det ska vara med fläsk och inte korv? Det är inte samma sak även om dem kanske tycker det.

Nu ska jag sätta igång med hemtentan i Naturkunskap jag vill inte men måste den ska lämnas in på måndag och eftersom jag är borta tors-sön blir jag illa tvungen att göra den innan jag åker. Men det hade varit för jädra skönt och gå ut och sätta sig i solen men det blåser en aning för mycket, kanske tar en promenad men vill inte gå själv ska se om någon i min familj vill följa med mig ut annars får jag väl stoppa in hörlurarna i örorna och gå ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0