Måndag.

Också var måndagen avklarad i skolan och det var inte så hemskt som väntat. Tror alltid att måndagarna ska bli jobbiga och helt hemska men dem blir oftast inte det.

Idag i skolan var det wok med "kyckling" även kallat åsna av mig och Louise för det varken ser ut eller smakar som kyckling. Det är helt oätbart och det kryllar av fett fy vad räligt. Tänkte bara upplysa er om det så ni vet att jag ätit äcklig mat på matan i dag. På engelskan idag övade vi på ett gammalt listening nationellt prov och det gick väl ganska hyffsat inte jätte bra men inte jätte dåligt iheller. Det var iallafall tur att det inte var det riktiga nationella för då hade det nog ändå inte blivit så jätte bra resultat.

Just nu vill jag bara luta mig tillbaka och titta på dem tre avsnitten av happiness som ligger uppe på hemsidan. Förstår inte varför dem bara lagt upp de tre sista avsnitten när serien har 48 avsnitt och inte 47.
Ska man nu behöva sitta och vänta på det sista avsnittet en hel vecka eller kanske ännu längre aja kanske är det ett bra slut på avsnitt 47 vem vet. Men iallafall så kan jag nog inte titta på dem idag för jag har ju som sagt spanska prov i morgon och för tillfället kan jag lika lite som jag kunde igår vid den här tiden så får rå plugga nu snart men det ska vi nog fixa. Men först ska jag se ett avsnitt av happiness.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0