Lunch på Resteamet.

God middag!

Måste börja berätta om min morgon min cykel stod kvar igår så den kunde jag ju använda idag och det var ju bra. Men något som var mindre bra var att något hade hänt med den, har aldrig varit med om att det har varit så segt att trmapa på en cykel när man har växlen i ettan. Så antagligen har någn klåfingrig unge gjort något dåligt med min cykel haha. Sen är jag trött på alla jävla busschaufförer som inte kan trycka in en halv till Klippan hur svårt kan det vara. Så på tåget blev tåggubben lite arg på mig för jag hade fel biljett ja de visste väl jag med men det var ju inte mitt fel att busschauffören gjort fel. Var bara tvungen att få detta skrivit för var så otrligt irriterad över det innan och är fortfarande faktiskt.

Som sagt sitter jag här i Klippan ensam som vanligt, de andra tre anställda som finns här i resteamet gick och åt lunch på något flott ställe haha nej men dem skulle äta någonstans men lika glad är jag för det för min sallad var faktiskt jätte god och dessutom är det otroligt skönt att vara här ensam och bara lyssna på radio och dricka busskaffe med pulvermjölk det låter väl trevligt inte sant?

Nej nu ska jag gå runt här på kontoret och utforska kanske hittar något nytt spännande jag inte upptäckt tidigare,puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0