Love song.

Nu börjar denna dag dra sig mot sitt slut och vad har jag då åstakommit denna tisdag? Jo inte så värst mycket faktiskt.

Har varit bänkad här ända sedan klockan två ungefär sorligt jag vet men jag har faktiskt fått gjort en hel del geografi och det är ju bra. Har förvisso väldigt mycket kvar, men det är gott om tid och när man får sådanna hära ryck som jag fick innan bara wow jag tror jag vill göra lite geografi så får man verkligen passa på för det händer tyvärr inte allt för ofta.

I morgon är det dags för praktik igen i Klippan och jag har faktiskt börjat trivas bra där och det är ju skönt. Ser fram emot att lära mig mera som till exempel att boka in resor det vet jag ju i och för sig hur man gör men jag har inte fått prova det själv, ta emot telefonsamtal och ja lite andra saker som hör till jobbet. Sen hoppas jag verkligen att jag får sommarjobb där och att jag får Mvg i betyg när jag är klar med praktiken men jag kommer göra mitt bästa för att först och främst få Mvg i betyg och sommarjobb hade ju inte heller varit fel eftersom jag för tillfället inte har något jobb i sommar. Tycker det är för jädra dålig stil att chefen från mitt förra sommarjobb inte svarat på mitt mejl jag menar om hon nu inte vill ha mig där så skriv då nej tack vi behöver inte dig i sommar istället för att undvika att svara jag HATAR när man inte vågar ge folk ett nej.

Om jag kanske skulle ta mig upp till Ättekulla och hämta min cykel om den står kvar haha. Måste ju ha den i morgonbitti när jag ska cykla till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0