Lördag.

Också var det lördag igen och jag vaknade upp klockan halv tio i morse pigg som en lärka. Men låg kvar ett bra tag och slöade sen gick jag upp och åt frukost. Nu har jag städat mitt rum, toaletten, tvättat och sådant tråkigt men det behövdes.

Idag mår jag bra Förutom att jag darrar som en jävla 80 åring. Men det var inget fel på sköldkörtlen utan det enda felet var att jag var tvungen att motionera mera. Motionera mera är hon helt efterbliven min läkare? Ofta man får håravfall, darrningar, trötthet, ökad apptit, fryser mer för att man motionerar för lite? Nej och jag motionerar visst kanske inte jätte mycket men på henne lät det som att jag var lönnfet och behövde gå ner minst 30 kilo. Fan vilken usel läkare hon är dessutom ska jag dit igen nästa vecka och göra ett blodprov till för b12 provet hade blivit fel? Bara plåga mig har fortfarande blåmärket kvar sen i tisdes ser ut som jag blivit misshandlad haha.

Nej ska sluta vara arg och negativ nu det är faktiskt lördag och det är fest i kväll och det ska bli sjukt jävla kul hoppas jag. Nu ska jag ner och ta stick i fingret och se om jag har fått diabetes, inte för jag har det men har kankse lågt / högt socker och då kan man också bli darrig säger mamma, så hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0