Lördag kväll.

Det blev party igår.


Vid halv nio tiden begav jag mig hem till Nea, vi skulle förfesta lite och sen dra oss vidare till Astrids 18 års fest. Men vi hann bara dricka en cider sen gick vi. Till en början kändes det totalt stelt hos Astrid men efter ett tag blev det faktiskt riktigt jävla roligt. En massa dans, härlig människor och allt som hör till en lyckad fest! Hände en massa roliga saker igår men orkar faktiskt inte dra något om det nu så vi sitter punkt här för denna dagen.

Idag har jag och min Louise fis lagat mat tillsammans. Det blev hasselbaks potatis, kycklingfilé och bearneisesås om det nu stavas så. Vi har även krängt i oss en halv kladdkaka och en massa snacaks. Sen kom Johanna och vi alla tre tittade på hostel 2. Riktigt bra var den, förstår inte vad folk menar med att ettan var bättre. Jag tycker inte man kan gemföra dem eller klart man kan man nej dem var lika bra. Hoppas verkligen på en fortsättning bara.



Ni måste titta på den om ni inte gjort det, riktigt bra och läskig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0