Let me think about it.

Idag har varit en bra dag tycker jag (om man bortser från mitt dåliga resultat på mitt engelsk prov), strålande väder och ja mitt humör har nästan varit på topp hela dagen. Efter skolan stack jag och lullu in till stan för att hämta våra hultsfredsbiljetter problemet var bara att ingen av oss visste vad som menades med atg haha så vi hittade ingen atg tobaksaffär. Men efter att jag pratat med min pappa fattade vi vad som menades med det. Men innan vi hämtade biljetterna så tog vi min och Louises favorit chicken burger på mcdonalds asså herrgeud vad det är gott, det är lycka, jag ♥ mat. Gick och hämtade biljetterna sedan vid en tobaksaffär vid hm och utanför var där en stor skylt med en häst på där det stod atg så det var så man kände igen det tydligen. Så nu har vi biljetterna känns för jädra bra,helt onderbart! Blev lite tittande i affärer också, vill ha nya svarta byxor efter som jag var duktig nog att spräcka dem i morse så jävla typiskt. Men tyvärr hittade jag inga, förvisso tittade jag inte i så många affärer men ändå. Kom hem för ett tag sen, blev en runda in om kärringgrillen också och nu är jag riktigt nöjd med min färg har fått upp en bra bränna gött som attan. Nu kallar maten, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0