Läkarstudent Daisy Lee.

Fan vad coolt att heta Daisy Lee det vill jag också göra.

I morse åkte jag och mamma till doktorn för att jag skulle kolla så att allting stod rätt till med min kropp vilket det inte riktigt gör. Ingeting allvarligt har hänt utan det är bara såhär att jag tappar stora mängder hår, har fått några äckliga munsår som vägrar försvinna, har fått ökad aptit, darrar hela tiden på fingrara ja och så vidare. Så vi tänkte att vi kanske skulle kollla upp det här så det gjorde vi. Daisy Lee fick undersöka mig eftersom min vanliga läkare Gabriella hade henne som praktikant eller vad man kallar det. Och det gick jätte bra förutom att det kändes grymt jobbigt att jag fick ta av mig bhn när hon skulle lyssna på mitt hjärta, tur att det var en tjej iallafall. Efter 45 minuters undersökning var det klart, blev verkligen genomundersökt från topp till tå haha.

Antagligen för att hon skulle lära sig. Sen fick jag lämna fyra små rör med blod och det är det hemskaste jag har varit med om på länge sicken smärta när dem sticker in den jävla nålen dessutom tryckte han in den fel så han fick göra det en gång till och då kunde jag inte hålla mig mer så jag började gråta fy fan vilken mes jag är. Kommer ju aldrig kunna tatuera mig när jag tyckte det gjorde ont. Hur ont kommer det då inte göra att tatuera sig?

Aja på fredag får jag iallafall svar på min blodprover antingen lider jag av någon form av brist som börjar på b haha eller så är det under / över produktion i sköldkörtlen kanske det hette. Men det var inget allvarligt som tur är. Efter skolan idag gick jag hem till Louise vi satt oss ute i solen och fikade, Metsi kom även över och det var hur mysigt som helst jag älskar verkligen våren. Nu ska jag äta skriver mer sen kanske, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0