Keep that in mind.

Nu sitter jag här igen på Resteamets kontor i Klippan. Väntar på min mat nu den är i mikron idag blir det schnitsel mums eller något haha nej ville ha pastasallad med kyckling med mig idag men det fanns inga på citygross igår så det fick bli är rälig färdigrätt. Men det gör egentligen inget för vid fem tiden idag ska jag och min kära familj äta något gott ute.

Idag har jag fått göra ännu mindre här på praktiken, så är något uttråkad nu har typ tittat runt på alla internet sidor som finns haha. Känns onödigt att jag är här faktiskt nej men i eftermiddag då händer det nog mer, fast det trodde jag i går med men blev det så? Nej, tittade på klockan lika mycket ändå haha. Nej nu har mikron plingat för länge sen så nu ska jag sätta mig och äta i min ensamhet. Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0