Jag vill hem.

Nu är det bara 30 minuter tills jag ska ta tåget men jag vill hem nu och vara hemma på 2 min. Tyvärr funkar det inte så är väl hemma vid lite efter halv fem åh gud vad sent. Ont i huvud har jag också och känner mig helt konstig. Helt varm fast bara i huvudet, hoppas inte det är feber för allt i världen för jag vill absolut inte bli sjuk. Det är ju helg nu.. Då kan man inte vara sjuk..

Johanna tyckte jag kunde komma till hennes party ikväll eller ja inte hennes men där hon ska infinna sig i kväll så det kanske jag gör men vet inte för tillfället. Ska tydligen vara cocktail party och då måste man vara fin säger Johanna, undrar vad hon menar med det? Brukar inte jag vara fin haha.

Nej nu ska jag se om jag kan göra någon nytta in i det sista. Annars kommer jag troligen bara sitta här och glo, mig kvittar det faktiskt. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0