Here we go again.

För en gångs skull var det kul på praktiken och för en
gångs skull hade jag något att göra i princip hela dagen.

Men min dag började inte så jätte bra ändå fast för en gångs skull så stressade jag inte alls på morgonen. Jo men det var såhär iallafall att när jag säger en halv till Klippan på tvåan på Ättekulla så fattar inte gubbhelvetet hur man slår in det jag menar till och med jag vet hur man gör. Han har dessutom jobbat på bussarna i flera år för det var absolut inte första gången jag såg honom, sen var han cp seg vart enda gång folk skulle på, så bussen blev försenad och jag fick panik pga tåget. Men var i allafall i Ramlösa i tid men då kommer det inget jävla tåg rent ut sagt. Nej för då hade det tydligen hänt någoting som gjorde att tåget inte kunde köra igenom Ramlösa så jag fick ta bussen ner till Knutpunkten och vänta där helt ensam i 45 minuter inte så jätte kul precis. Men klockan kvart över tio var jag äntligen i Klippan, det tog bara 2 timmar men det är väl lagom?

Slutade vid fyra och var i stan vid halv fem tiden då begav jag mig till badhuset för att simma lite, det gick bra men blev fett irriterad på alla jävla huen som simmar sakta och armbågar mig i magen haha. Jag vill fan ha en egen simbassäng tänk vad äckligt det är egentligen med sånna här gemensamma badhus nej urk så ska man inte tänka.

I morgon kommer det kännas som fredag eftersom jag inte ska till Klippan på fredag ska bli hur skönt som helst men tyvärr kan jag inte bara ligga hemma och dega utan jag har en massa saker att göra tråkigt men sant! I morgon ska jag även träffa Louise det var länge sen nu haha två dagar sen.. Men det ska bli mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0