Hemma hos Louise.

Hejsan! Nu sitter jag hemma hos Louise och softar, vi ska äta bogge godis som jag har köpt och dricka cola och bara snacka en massa skit om just dig haha nej.

Innan i dag när jag skulle åka hem från praktiken så klabbade det grymt mycket med tåg jag hatar fan tåg. Det var inställt och skulle ersättas med buss. Men kom det någon buss? Nej eller jo men bara till perstorp och inte till helsingborg. Efter mycket om och men så kom det ett tåg men det tog en evighet. När jag och min bror kom till stan så gick vi en runda på stan sen mötte vi upp mamma och pappa och vi alla fyra gick till chippen och åt massa god mat.

I morgon är det fredag skönt men har inget planerat ska bara softa nej nu ska jag se tv och umgås med Louise, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0