Härliga måndag.

Också var det måndag igen känns väl som vanligt lite halv tufft, jobbigt att gå upp tidigt och så vidare. Men dagen har varit bra tycker jag, fick ju träffa min älskade Louise idag också har inte sett henne sen i torsdes och det hör inte till vanligheterna att vi inte träffas på så många dagar. Kan kanske vara bra på ett sätt ändå för vi kanske uppskattar varandra mer när vi väl ses då haha nu lät det verkligen som vi var tillsammans men ni förstår nog vad jag menar och om inte så får ni fundera vidare..

Fyra nya underbara 2900 happiness avsnitt ligger uppe på hemsidan och jag ska alldelles strax sätta igång och titta på allihopa eller så många jag hinner inom en timme för om en timme ska jag bege mig till Johanna och äta räkor och ris mums gud vad gott det ska bli.

I morgon blir det ingen skola för mig eftersom jag ska åka till Bordershoppen i Tyskland med min praktikplats blir bara som en utflykt, jag kommer i princip vara som vilken annan resenär som helst kan det bli bättre? Nej jag tror faktiskt inte det. Lite tråkigt att vi bara ska gå där i ca 1,5 timme men jag får djura.

Det känns som denna vecka kommer bli toppen ingen skola i morgon då ju och på onsdag och torsdag blir det praktik och sen är jag ledig på fredag från praktiken i och med att jag åker i väg till Tyskland i morgon. Ni får ha en fortsatt trevlig måndag för det ska jag banne mig ha, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0