Grannfejden / Desperete Housewives

Har precis tittat på de två programmen jag nämnde i i min rubrik och herregud vad det finns pinsamma och patetiska människor. Syftar ju självklart på Grannfejden och att dessa människor kommer från Helsingborg gjorde ju bara allt ännu sämre haha skämmigt hoppas inte folk tror att alla i Helsingborg är så här. Och det låter ju för jävligt när vi helsingborgbor pratar på tv / radio sicken skånska, nej skånska är fint så det så!

Och desperete house jag vet jag bara tjatar om tv men herregud vad det var bra idag. Vad skulle man gjort utan tvn? jag tror inte jag hade klarat mig, tänk så många program man följer. Aja asså har äntligen fått rätt på hur man får stort fotto osv här på bloggen men ni tror inte att när jag väljer 200 såna pixlar eller vad det heter så blir bilden förstor och tar jag 100 blir den alldelles för liten pallar inte så därför är det ett kryss där nu, får se hur jag ska lösa det hela. Men om ni saknar att titta på mig vart enda gång ni läser min blogg kan ni ju alltid titta in min bilddagbok: emiiliaa.

Nu ska jag bege mig till sängs utan att plugga halva natten nej nu överdriver jag men jag pluggade ialafall länge igår och idag kan jag bara släcka lampan direkt och sussa gott. Så godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0