Gårdagen.

Det blir aldrig som man tänkt sig..

Efter maten bestämde jag och Johanna oss för att vi skulle festa ändå så vi snyggade till oss sen tog vi bussen till Råå och gick sen vidare till Pålstorp där det var fest hos Didde. Där var det ganska mycket folk men alldelles för många småttingar haha. Och vid halv tolv tiden blev festen kaos för ett bord gick i sönder och alla blev utslängda men jag kunde inte gå någonstans eftersom jag varken hittade mina skor eller min jacka. Men efter ett tag dök mina skor upp men inte min jacka så jag tog en annan jacka så länge och jag,Johanna och Tobbe traskade ut i regnet ner till Raus kyrka för att ta en taxi till Gantofta. På festen i Gantofta var det betydligt lugnare och betydligt roligare. Johanna och jag fick sova i Bonneland eftersom sista tåget gick alldelles för tidigt enligt oss. Men vi planerade att hennes mamma skulle hämta upp oss vid sju tiden på morgonen så att vi kunde få sova vidare i våra egna sängar men dock blev det inte så eftersom när Johannas mamma ringer säger tydligen Johanna nej mamma du ska inte hämta oss jag sover hejdå!

Klockan halv nio i morse ville vi båda hem så vi började gå men efter kanske en kvart stannar det en röd bil vid vägen och frågar om vi var ute och promenerade eller om vi skulle åka med så självklart åkte vi med och fick skjuts hela vägen hem till Raus så himla skönt sånna människor borde det finnas mer av..

Tack allihopa för igår det var super skoj!

Johanna fy fan vilken bra helg vi har haft hoppas verkligen det kommer mer sådanna ♥


Kommentarer
Postat av: kungen johanna

det kommer bli flera :D

2008-04-06 @ 15:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0