Fredag.

Också var det äntligen fredag ;D gud så skönt. Har suttit och gäspat hela morgonen men börjar äntligen piggna till. Var nära att jag stannade hemma från praktiken idag för jag var så trött när klockan ringde men nu jävlar det är ju trots allt fredag.

Har lunch nu men om 10 minuter är det back to work again håller på att sätta i hop olika soreters frågesporter för resan till Spreewald den 1 maj som jag ska med på. Men blir avbröten / bryten? vad heter det egentligen? Men iallafall jo för att det kommer kunder men det är bara kul. Nu efter lunch ska jag göra klart mitt frågesportsblad sen ska jag och Maria fixa med pärmerna som ska finnas nere på hotellen i Kroatien och Spanien, gaaah vad jag vill utomlands.

Satt och tittade i en katalog innan där det stod om Dubai hade inte varit fel att åka dit där men då får man typ råna en bank eller något för det är ju inte speciellet billigt att bo eller åka dit där.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, vet en trevlig liten fest men hör och häppnar så funderar jag faktiskt på att bara stanna hemma ikväll och ta det lungt. Aja vi får se sen hur jag känner efter praktiken helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0